هیچیم و چیزی کم

رسوایی

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۲۱ ب.ظ

رسوایی

نصیب من شد اگر این شراب رویایی

به جام وصل بکشانش خودت به تنهایی

*
اگرچه ماهی دل خسته بود و آشفته
درون تنگ دلم چون پری دریایی
*
نشانده اند غم عشقت درون سینه ی من
وتا ابد به دل من نداری همتایی
*
به شوق وصل تو و مستی چشمانت
به شوق لحظه ای از آن نگاه غوغایی
*
نشسته بوسه ی سرخم به راه لب هایت
زنم به دست خودم بانگ طبل رسوایی
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۲۱ ب.ظ
  • روح الله علوی

نظرات  (۱)

سلام علیکم

رسواییه قشنگی بود

التماس دعا

 

پاسخ:
سلام
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی