هیچیم و چیزی کم

آقا سید مرتضی

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ب.ظ

برای دریافت بر روی عکس کلیک کنید

عکس اصلی:

احتمالاً زمستان سال 68 بود که در تالار اندیشه فیلمی را نمایش دادند که اجازه اکران از وزارت ارشاد نگرفته بود. سالن پر بود از هنرمندان، فیلمسازان، نویسندگان و ... در جایی از فیلم آگاهانه یا ناآگاهانه، داشت به حضرت زهرا سلام الله علیها بی ادبی می‌شد. من این را فهمیدم. لابد دیگران هم همین طور، ولی همه لال شدیم و دم بر نیاوردیم. با جهان بینی روشنفکری خودمان قضیه را حل کردیم. طرف هنرمند بزرگی است و حتما منظوری دارد و انتقادی است بر فرهنگ مردم اما یک نفر نتوانست ساکت بنشیند و داد زد: خدا لعنتت کند! چرا داری توهین می‌کنی؟! 
همه سرها به سویش برگشت در ردیف‌های وسط آقایی بود چهل و چند ساله با سیمایی بسیار جذاب و نورانی. کلاهی مشکی بر سرش بود و اورکتی سبز بر تنش. از بغل دستی‌ام (سعید رنجبر) پرسیدم: «آقا را می‌شناسی؟» 
گفت: «سید مرتضی آوینی است.»

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ب.ظ
  • روح الله علوی

نظرات  (۱۸)

السلام علیک یا اخی...
باهاش محشور شی ایشالله

پاسخ:
وعلیکم السلام
خدا از دهنت بشنوه
لقب سنگینی انتخاب کردید. "شاگرد آسیدمرتضی"
باید قدر این گوهر انقلاب رو دونست.

بعضی ها خودشونو استوانه و... نظام میدونن.
اما روح انقلاب رو باید در افکار آسیدمرتضی جست.

یاعلی
پاسخ:
شما دعا کنید انشاء الله شاگرد خوبی باشیم براشون

سلام
اخوی ناراحت نشیا
ولی شباهتی به سید مرتضی آوینی نداره
پاسخ:
ممنون از نظرتون

و له الحمد

سلام

امیدوارم در مسیر زندگی نا متناهی خود سری رو به بالا داشته باشید و دیده ای به افق.

بنده کمین خواستار تبادل لینک با وبلاگ شما هستم. من به اقتضای شخصیتم پر رویی کرده و شما را لینک کردم.

شما نیز اگر افتخار دادید و وبلاگ این کمین در شان وبلاگتان بود ما را اضافه بفرمایید.

در سایه سار محبت الهی 

سلام و ادب
خدا قوت...
با طرح هفتم تیر بروزم.
التماس دعا
  • احسان ایرانی
  • سلام
    آقا بروز نمیکنی ؟
    پاسخ:
    چشم به زودی خبرت می کنم
  • سید سعید باباییان
  • ***سلام همسنگری...
    با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)

  • سید امیر حسین حجازی
  • باسلام خذمت شما مطلب بسیار عالی به مطلب ماهم نگاهی بیندازید و ما را با دادان نظر خوشحال کنید

    سلام

    اتفاقی گذرم به وبلاگ شما افتاد

    مطالبتون رو خوندم خیلی خوب بود همه ی پست هاتون.

    فرصت کردین به وبلاگ من هم سر بزنید و اگر مایل به تبادل لینک بودین به بنده اطلاع بدین که من هم شما رو لینک کنم

    پاسخ:
    خوبی از خودتونه
    لطف دارید
    با عرض شرمندگی من کلا کسی رو لینک نمی کنم
    از وبلاگتون هم کمال استفاده رو بردم
  • سید سعید باباییان
  • سلام...
    بنده لینکتون میکنم
    شما هم اگر صلاح دیدید لینک بفرمایید
    التماس دعا
    یا حق
  • سید سعید باباییان
  • ***سلام همسنگری...
    از بنده ی کمترین قبول کن...
    با سه تا پست بروز شده...
    این بار هم با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها) 
  • سید سعید باباییان
  • ***سلام همسنگری...
    از بنده ی کمترین قبول کن...
    با سه تا پست بروز شده...
    این بار هم با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها) 
  • سید سعید باباییان
  • ***سلام همسنگری...
    از بنده ی کمترین قبول کن...
    با دو تا پست بروز شده...
    این بار هم با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها) 

    سلام

     

    طاعات قبول

     

    با طرح ” میلاد امام حسن مجتبی (ع) ” بروزیم.

     

    یاعلی مدد

     

    ( با اجازه لینکتون کردم...)

  • سید سعید باباییان

  • ***سلام همسنگری...
    از بنده ی کمترین قبول کن...
    با چهار تا پست بروز شده...
    این بار هم با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها) 
    سلام، روحش شاد...
    سلام
    با سه طرح برای حضرت امیر (ع) بروزیم.

    التماس دعا در این شبهای عزیز
  • سید گمنام
  • سید مرتضی عشق است
    و
    عشق است سید مرتضی را..
    و
    قصة العشق لانفصام لها.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی