هیچیم و چیزی کم

چند مصرع جسارت

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۴ ب.ظ

شکستم که صید شکار بلا شم

و سجده نمودم که حاجت روا شم

*

ندادم دلم را به صیاد عالم

که از بند دام دو عالم رها شم

*

خدایا من از اشک چشمان مولا

دمادم ببارم که آخر فدا شم

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۴ ب.ظ
  • روح الله علوی

نظرات  (۹)

  • سرباز طلوع
  • ***سلام همسنگری...

    اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

    از من بپذیر با 4 مطلب...

    همچنین عید را تبریک عرض می کنم...***


    + یازهرا(سلام الله علیها)

  • احسان ایرانی
  • سلام
    خسته نباشید ... عید شما مبارک

    بروز هستم خوشحال میشم سر بزنید
  • شهدای سیبویه
  • سلام اخوی خدا قوت ان شا الله شهدا دعا گوی راه هممون باشن
    سلام
    خدا قوت
    وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارین و انشاءالله موفق باشین ...
    اگه به وبلاگ من هم تشریف بیارین و نظرات ارزشمندتون رو بگید خوشحال میشم...
    التماس دعای خیر
    ...
    سلام

    لینک شدید

    کار من یه بخش مهمیش گیر آقا سید مرتضی است

    دعام کنید
    سلام برادر
    دیگه شرمنده نمیرسم خبر بدم که بروز شدیم...
    هر از گاهی بهمون سر بزن...
    ***سلام همسنگری...
    از بنده ی کمترین قبول کن...
    با سه تا پست بروز شده...
    با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)

    این روزها پیراهن یوسف می خواهد
    چشمانمان...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی